سئو تضميني سئو تضميني .

سئو تضميني

خدمات سئو سايت

سئو سايت يكي از مهمترين اقداماتي است كه بعد از طراحي يك وب سايت بايد شروع به  انجام آن كنيد. ما در شركت ويكي دمي آماده هستيم تا خدمات سئو تهران شما را به ممكن را در اختيار شما قرار دهيم و به شم كمك كنيم تا كسب و كار خود را در كوتاه ترين زمان ممكن روتق بخشيده و گسترش دهپد.

خدمات سئو، يا SEO، يا خدمات بهينه سازي سايت، همگي به يك معنا بوده و توسط شركت خدمات تخصصي سئو انجام مي شوند. امروزه بسياري از افراد و شركت ها با توجه نياز خود جهت تبليغات نيازمند هستند تا در موتورهاي جستجو مثل گوگل در رديف هاي بالا ديده شوند. هنگامي يك وب سايت در در كلمات كليدي خود در جايگاه هاي بالاي موتورهاي جستجو قرار گرفت نيازمند آن است تا جايگاه خود را حفظ نمايد.

انجام خدمات سئو ويكي دمي، شما را به رتبه هاي اول گوگل مي رساند و باعث افزايش ترافيك ارگانيك آن مي شود. اين خدمات در 3 پكيج با امكانات گوناگون، خدمت شما ارائه شده است. در نظر داشته باشيد كه ما در جهت كمك به ارتقا سطح سئو وبسايت هاي گوناگون، مناسب ترين قيمت را در ارائه خدمات خود لحاظ كرده ايم.

ما خدمات خود را به صورت سفارش سئو تضميني سايت ارائه داده و توضيحات هر كدام از خدمات به صورت اختصاصي در همان بخش قرار داده شده است. به عنوان مثال در خدمات بهينه سازي سايت به صورت تضميني، ما تمامي كلمات مد نظر شما را به صفحه اول گوگل مي رسانيم و چنانچه بنا به هر دليلي اين اتفاق رخ نداد تمامي هزينه هاي شما به صورت كامل به شما برگشت داده خواهد شد.

خدمات سئو چيست و چه اهميتي دارد؟

خيلي از ما درباره سئو و بهينه سازي سايت شنيده ايم اما نميدانيم دقيقا چيست!! زمانيكه ما يك عبارت كليدي را جستجو مي ‌كنيم، بعضي از سايت ‌ها درصفحه اول نتايج جست و جو نشان داده مي‌شوند، بعضي ديگر در صفحات بعدي و حتي بعضي از وبسايت ها، اصلا در نتايج حضور ندارند. در اين نقطه است كه به اهميت سئو بيشتر از قبل پي ميبريم و جهت سئوي سايتمان اقدام مي كنيم. با اين كار مي توانيم در حوزه كاري خود از تمامي رقبا پيشي بگيريم و در صدر نتايج جست و جو قرار بگيريم. اين يعني اوج لذت در يك كسب و كار!!

به طور كلي، خدمات سئو به مجموعه فعاليت ها و كارهايي گفته مي شود كه متخصص سئو يا تيم سئو بر روي سايت شما انجام مي دهند تا از نظر كاربران و موتورهاي جست و جو به يك سايت ايده آل تبديل شويد. در نتيجه، روز به روز رتبه سايت تان در كلمات مرتبط با حوزه كاري تان بهبود مي يابد و به صفحه اول گوگل راه پيدا مي كند. اين خدمات مي تواند شامل آناليز سايت شما و رقبا، بررسي سئو داخلي (on-page seo)، بررسي سئو خارجي (off-page seo)، بررسي سئو تكنيكال، يافتن عبارات كليدي متناسب با نوع فعاليت شما، مشاوره seo، و در نهايت تدوين يك استراتژي سئو حرفه اي براي رسيدن به هدف خواهد بود.

ويكي دمي ارائه دهنده خدمات سئو براي كليه كسب و كارها در ابعاد مختلف است و با انجام به روز ترين خدمات seo مي تواند چشم انداز كسب و كار شما را به كلي تغيير دهد. يادتان نرود خدمات seo سايت يك فرايند مدام بوده و مادامي كه وب سايت ها وجود دارند مي بايست اين فرآيند وجود داشته باشد.

سئو سايت يكي از مهمترين اقداماتي است كه بعد از طراحي يك وب سايت بايد شروع به  انجام آن كنيد. ما در شركت ويكي دمي آماده هستيم تا خدمات سئو و بهينه سازي سايت شما را به ممكن را در اختيار شما قرار دهيم و به شم كمك كنيم تا كسب و كار خود را در كوتاه ترين زمان ممكن روتق بخشيده و گسترش دهپد.

از يك آژانس خدمات سئو سايت حرفه اي چه انتظاري داريم؟

همانطور كه مي دانيد، هر شركت خدمات سئو وبسايت،تمام تلاش خود را مي كند كه سايت شما را به صفحه اول گوگل بياورد، شايد نتواند به رتبه يك بياورد اما قطعا شما را به رتبه اي مي آورد كه بتوانيد به افزايش درآمد خود فكر كنيد.

براي رسيدن به اين هدف، بايد تغييراتي را در سايت ايجاد كنيد تا موتورهاي جستجو، شما را در صدر نتايج نشان دهند و بايد مراحلي را گام به گام طي كرد تا به اين نتيجه رسيد.

اگر شركتي از روش آسان براي گرفتن رتبه استفاده نمايد و مسير اصلي را طي نكند، قطعا شما به نتيجه دلخواهي كه مدنظرتان بوده است، نخواهيد رسيد. اين روش ها آسان و البته كم هزينه هم هستند اما امكان پنالتي شدن سايت يا صفحه را به همراه خواهند داشت. براي بستن قرارداد، حتما به بودجه ماركتينگ و اهداف و قانون هاي شركت خود و شركت خدمات Seo هم توجه لازم داشته باشيد.

از مهمترين مراحلي كه يك شركت خدمات seo سايت حرفه اي مي توان براساس نوع پلن و قرار داد انتظار داشت، مي توان به موارد زير اشاره كرد:

تحليل و بررسي يك سايت

ارائه استراتژي سايت

استفاده از ابزارهاي پيشرفته سئو

راه اندازي سئو و استفاده از كلاه سفيد 

پشتيباني سئو 

خريد بكلينك

چرا ويكي دمي؟

خدمات بهينه سازي سايت ويكي دمي در دو مسير مختلف ارائه شده كه شما مي توانيد متناسب با نياز و كسب و كارتان يكي از آن ها را انتخاب كنيد. مسير اول، شامل انجام سئو سايت توسط كارشناسان ويكي دمي مي شود كه پس از عقد قرار داد، پروژه استارت مي خورد و در مدت زمان معيني بر طبق قرارداد، نتايج مورد انتظار شما برآورده مي شود. در مسير دوم، شما نقشه راه و استراتژي كامل وب سايت تان را از ما خواهيد گرفت و بر طبق آن، سايتتان را بهينه ميكنيد و با راهكارهايي كه پيشنهاد مي دهيم به صورت تضميني از رقبايتان پيشي خواهيد گرفت. در هر دو روش، خدمات سئوي سايت شما به صورت حرفه اي با كمترين هزينه، انجام مي شود و به صفحه اول گوگل راه پيدا خواهيد كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۷:۰۷ توسط:كتايون موضوع: نظرات (0)

بهترين افزونه هاي سئو

بهترين افزونه سئو وردپرس كدام است و چه كمكي به سئو سايت ميكنند؟ يكي از اولين مشكلاتي كه وبمستران تازه كار بعد از ورود به دنياي وب با آن روبرو ميشوند، سئو (seo) كردن سايت و مطالب آن است. بعضي از مديران تازه كار وب سايت ها، ترجيح ميدهند براي اجراي سئو، سراغ مطالعه مقالات آموزشي بروند، بعضي شركت در دوره هاي سئو را ترجيح ميدهند و بعضي ديگر هم به استفاده از پلاگين ها و افزونه هاي سئو روي مي آورند.

بهترين افزونه سئو وردپرس چيست؟

موتورهاي جستجو و ترافيكي كه از گوگل و ساير موتورهاي جستجو به صورت ارگانيك دريافت مي‌كنيم بهترين منبع ترافيك براي سايت ما خواهند بود. حالا هرچي روي سئو وردپرس و افزايش بهينه سازي سايت تلاش كنيم تا در نتايج بالا قرار بگيريم، ترافيك دريافتي هم بيشتر ميشه و نيازي به صرف هزينه‌هاي بالا براي تبليغات و دريافت ورودي نخواهيم داشت. از طرفي ديگه همونطور كه در مقاله وردپرس چيست؟ و چرا بايد از وردپرس استفاده كنيم؟ اشاره شد، وردپرس بهترين سيستم سايت ساز در جهان هست كه از نظر سئو هم در رتبه اول قرار داره. گذشته از اين‌ها افزونه‌هاي سئو وردپرس هم اين مورد رو بيشتر تقويت مي‌كنند كه با نصب افزونه‌هاي سئو وردپرس ميتونيد بهينه سازي سايت رو بيشتر كرده و همينطور به مرور زمان در نتايج بالا قرار بگيريد. شايد براتون جالب باشه كه امروزه بسياري از سايت‌هايي كه داراي بازديد ميليوني در ماه هستند توسط وردپرس ساخته شدند.

براي خواندن مقاله بهترين افزونه هاي سئو به ليك زير مراجعه كنين:

https://www.chamedanmag.com/news/235738/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%b4-%d8%af%d8%b1-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3-%d9%88%db%8c%da%a9%db%8c-%d8%af%d9%85%db%8c


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۹:۵۲ توسط:كتايون موضوع: نظرات (0)