سئو تضميني سئو تضميني .

سئو تضميني

خدمات طراحي سايت

اگر طراحي ساختمان را بتوان به عنوان يك طرح محلي براي زندگي در نظر گرفت، پس طراحي سايت، به معني طراحي يك امپراطوري بزرگ است كه دريچه‌اي مستقيم به دنياي كسب و كار را براي شما ايجاد مي‌كند. ما در شركت ويكي دمي مي‌توانيم طراحي حرفه‌اي و متناسب با كسب و كار شما ايجاد كنيم و با سئو وبسايت، شما را به صفحه اول گوگل منتقل كنيم.

سفارش طراحي وب سايت در ويكي دمي

يكي از اولين سوالاتي كه تمام مشتريان از ما مي‌پرسند، اين است كه چه مراحلي بايد طي شود تا سايت ما آماده شود و سر و ساماني بگيرد؟ ما همواره به مشتريان خود دلداري مي‌دهيم كه بعد از اينكه نيازها و هدف‌هاي شما را براي طراحي يك وب سايت مشخص شد، قرارداد را مي‌بنديم و دست به كار خواهيم شد. در اين مرحله، طراحي UX ما يك روند منطقي براي المان‌ها و صفحات سايت مي‌سازد تا كاربر حس خوبي پس ورود به سايت داشته باشد. 

سپس طراح UI ما مطابق با سليقه‌ي شما ظاهر گرافيكي جذابي براي سايت شما طراحي مي‌كند. بعد از اين مرحله سايت شما به طور ويژه كدنويسي خواهد شد و در نهايت پس از تست‌هاي مكرر و خروجي‌هاي موفق، سايت به شما تحويل داده خواهد شد. 

البته اين را هم بايد اضافه كنيم كه ما حتي پس از تحويل سايت، كنار شما خواهيم بود تا اگر سوالي داشته باشيد، پاسخ دهيم و اگر مشكلي براي سايت پيش آمد آن را براي شما برطرف كنيم.

طراحي وب سايت چيست؟

اگر بخواهيم به طور خلاصه ايجاد يك وب سايت را شرح دهيم، بايد بگوييم طراحي يك وب سايت، ايجاد يك درگاه اينترنتي براي فروش محصولات و ارائه خدمات يا خبررساني است. به اين معني كه شما بخشي از فضاي مجازي را اجاره كرده و دقيقا همانند يك مغازه‌ محصولات و خدمات خود را مي‌فروشيد. اين تكه از فضاي مجازي حتي بهتر از يك مغازه‌ي واقعي كار فروش محصولات را انجام مي‌دهد. زيرا در دنياي واقعي، مشتريان از نزديك ترين مغازه‌ي محل شان خريد مي‌كنند اما يك مغازه‌ي اينترنتي، مشتريان را از سراسر دنيا به خود جلب مي‌كند.

البته بايد ذكر كنيم كه اين مغازه‌ي اينترنتي كه وب سايت نام دارد به راحتي ساخته نمي‌شود بلكه مراحل ايجاد وب سايت، فرايندي طولاني دارد. طراحي سايت ارزان يا پرهزينه، فرايندي است كه با لايه بندي صفحات وب شروع مي‌شود، سپس توليد محتوا انجام شده و بعد از آن طراحي گرافيكي با توجه به اصول سئو سايت انجام مي گيرد. اين‌ها دقيقا همان مراحلي هستند كه در شركت ويكي دمي براي را‌ه‌اندازي سايت انجام مي شود.

چرا طراحي وب سايت اهميت دارد؟

به اين فكر كنيد كه زماني وجود داشت كه اينترنتي در دسترس نبود و شما وقتي كه مي‌خواستيد يك لباس يا يك وسيله‌ي ضروري براي خانه‌ي خود تهيه كنيد از چندين نفر سوال مي‌پرسيديد و آدرس چندين فروشگاه يا مغازه را مي‌گرفتيد. يك روز تمام وقت مي‌گذاشتيد و آن فروشگاه‌ها را زير و رو مي‌كرديد تا نهايتا آن كالا را پيدا كنيد.

بعد از به وجود آمدن اينترنت داستان كاملا متفاوت شد و به مرور فروشگاه‌ها و شركت‌ها به اين فكر افتادند كه به جاي يك فروشگاه فيزيكي، فضايي را در اينترنت به فروش محصولات خودشان اختصاص دهند. دقيقا همين جا بود كه طراحي وب سايت اهميت پيدا كرد. چون در اين حالت فروشندگان خيالشان راحت است كه تمام محصولات با رنگ و طرح مختلف تنها با چند كليكِ مشتري در دسترس است. مشتري مي‌تواند تمام فروشگاه را در عرض 2 دقيقه زير رو كند و در ته ماجرا اجناس مورد نيازش را سفارش دهد و درب منزل تحويل بگيرد! مي‌بينيد، به همين راحتي!

اهميت طراحي وب سايت به اينجا ختم نشد! صبر كنيد تا برايتان كاملا توضيح دهيم. اگر يادتان باشد سال‌ها پيش وقتي كه يك نفر مي‌خواست يك خانه‌ اجاره كند يا آن را بخرد، يك منطقه از شهر را انتخاب مي‌كرد و تمام مشاوران املاك آن را منطقه را سر مي‌زد، تمام خانه‌هاي پيشنهادي را بازديد مي‌كرد تا شايد خانه‌اي را كه مي‌خواهد پيدا كند. الان ديگر تصور اين كار هم سخت است. زيرا شما مي‌دانيد تصاوير و اطلاعات تمام خانه‌هاي يك شهر، در وب سايت‌هاي مختلف جمع‌آوري شدند. عملا با اين كار، شما يك تور مجازي براي بازديد از كل خانه‌هاي يك شهر را براي خود ترتيب مي‌دهيد بدون اينكه حتي يك بار هم مجبور شويد از خانه‌ي خود خارج شويد.

با اين اوصاف فكر مي‌كنم، اهميت طراحي يك وب سايت شركتي يا فروشگاهي براي شما واضح و روشن شده باشد. در ادامه مي‌خواهيم نگاهي دقيق‌تر به طراحي سايت و روند اجراي آن بيندازيم. با ما همراه باشيد چون اطلاعاتي كه در اختيارتان قرار مي‌‎دهيم هم مفيد است و هم كار شما را براي آنلاين كردن كسب و كارتان راه مي‌اندازد.

همجنين، براي اطلاع از تعرفه سئو ويكي دمي، مي توانيد به سايت ما مراجعه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۱:۰۵ توسط:كتايون موضوع: نظرات (0)