سئو تضميني سئو تضميني .

سئو تضميني

سئو چيست؟

اكثر افرادي كه در زمينه بهينه سازي سايت فعاليت مي كنند معتقدند همه چيز را در مورد آن مي دانند، در حالي كه سئو مانند يك بازي هيجان انگيزي است كه هرچه به مراحل بالاتر آن مي رسيم باز هم با چيزهاي جديدي رو به رو مي شويم.

يك محتوا به تنهايي نمي تواند بر روي بازدهي سايت تاثير بگذارد،. مهم ترين عامل مي تواند سئو سايت باشد. ما در اين مقاله عواملي كه ذهن بسياري از افراد را به خود درگير كرده است، مانند تاريخچه سئو، معني كلمه سئو، اهميت سئو، زمان استفاده از آن، و راه هاي يادگيري سئو مي پردازيم.
خواندن اين مطلب شما را از كج فهمي ها دور مي كند. پس از پايان اين مقاله مي توانيد با استفاده از آموزش سئو سايت در مدت زمان كوتاه، تخصصي بالا در زمينه سئو كسب كنيد.
معني واژه سئو چيست؟
واژه سئو (SEO) به معناي بهينه سازي موتور جستجو است. به بهينه سازي مناسب وب سايت براي موتور جستجو كه باعث ديده شدن آن سايت در نتايج جستجو طبيعي كاربران مي شود و كميت و كيفيت سايت را افزايش مي دهد، سئو مي گويند.
سئو راهكار و دستورالعملي است كه با استفاده از آن مي توان يك سايت را با كلمات كليدي خاص بدون روش هاي غير طبيعي در نتايج طبيعي جستجو كاربر در رتبه اول صفحات گوگل نشان داد. اين راهكار رتبه و بازديد سايت را ببهبود مي بخشد و به افزايش كيفيت سايت و محتواي داخل آن را نيز كمك مي كند، زيرا سايتي كه در رتبه اول گوگل قرار دارد، معمولا بالاترين بازديد را به خود اختصاص مي دهد.

 اما چرا اين رتبه بايد براي ما اهميت داشته باشد؟ بسيار ساده است، كه بازديد بيشتر به معناي مشتري بيشتر براي كسب كار شما و در نتيجه درآمد بالاتري است و منجر مي شود تا كسب و كار شما بيشتر ديده شود. سئو مي تواند جستجو هر چيزي را، اينكه كاربر چه چيزي را چگونه جستجو مي كند، در برگيرد. اين مسئله از اهميت بالايي در زمينه سئو برخوردار است زيرا تمامي رقبا به اندازه يك كليك روي سايت با هم فاصله دارند. يك سئوكار بايد كلمات كليدي كه يك كاربر بيشتر آن را جستجو مي كند را بداند تا بتواند سايت را به بهترين شكل بهينه سازي (سئو) كند.
چه زماني بايد از سئو استفاده كنيم؟

سئو بهترين و آسان ترين راه براي معرفي سايت، محصولات، و خدمات شماست. فعاليت در برنامه هاي مجازي و تبليغات در سايت ها نيز نكته قابل توجهي در اين موضوع است. اما تنها طراحي سايت براي معرفي محصول نمي تواند براي ما كافي باشد. 

با سئو مي توانيم سايتمان را به رتبه اول گوگل آورده و بازدهي آن را چند برابر كنيم. درنتيجه، به راحتي و با صرف هزينه كمتري محصولاتمان را معرفي كرده و به سود دهي برسيم.
چگونه سئو را ياد بگيريم؟
براي يادگيري سئو ابتدا بايد آموزش سئو مبتدي را ياد بگيريم. در آموزش مقدماتي ما مفاهيم، اصول و اصطلاحات سئو آشنا مي شويم.
مفاهيم سئو: آموزش پايه براي يادگيري مفاهيم اوليه سئو است كه هر فرد تازه كاري بايد آن را بداند.
اصول سئو: اين اصول شامل قوانين حاكم بر اين علم بزرگ است.
اصطلاحات سئو: اصطلاحاتي كه سئو كاران و متخصصين سئو از آنها استفاده مي كنند كه اين اصطلاحات را از سئو كار مبتدي تا متخصص بايد بدانند.
پس از يادگيري اين مطالب وارد بخش بعدي آموزش مي شويد كه شامل موتور هاي جستجو است. موتور جستجو نقش واسطه بين كاربران و سايت ها را ايفا مي كند. وظيفه ي آن پاسخ به نياز كاربران است، تا بتواند از بين هزاران سايت، نتيجه اي مورد نياز آنان را با توجه به رتبه بندي بطور دقيق پيدا كرده و به كاربر نشان دهد.
حال به آموزش الگوريتم هاي گوگل مي رسيم و بايد انها را به خوبي ياد بگيريد. اين آموزش جز مهمترين قسمت هاي آموزش سئو است. زيرا آموزش قوانيني است كه گوگل طراحي كرده تا بتواند با توجه به نياز كاربر سايت مورد نظر را نمايش دهد. با يادگيري بخشي از اين قوانين مي توانيد سايت خود را به درستي بهينه سازي كرده و در ارتقا رتبه سايت تاثير پذيري آن را شاهد باشيد.
پس از آن بايد وارد آموزش سئو داخلي شويد، كه شامل فعاليت هايي است كه در داخل سايت صورت مي گيرد. در مقابل آن بايد سئو خارجي را نيز آموزش ببينيد. كه تمام فعاليت هايي است كه در خارج از سايت صورت مي گيرد تا به بهتر سئو شدن سايت كمك كند.
سپس به آموزش سئو تكنيكال مي رسيم. در اين آموزش تكنيك هايي را مي آموزيد كه به سئو شدن سايت كمك مي كند. آموزش سئو فقط به همين مطالب ختم نمي شود و شما بايد به كمك ابزار هايي همچون گوگل سرچ كنسول و گوگل آناليتيكس و… براي آناليز وبسايت خود و سايت هاي رقبايتان و بررسي رتبه سايت استفاده كنيد. اين ابزار ها نيز به آموزش نياز دارند.

همچنين لازم است بك لينك هاي با كيفيت و مناسب به سايت خود بدهيد. مي توانيد براي خريد بك لينك قوي نيز با ويكي دمي تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۷:۲۹ توسط:كتايون موضوع: نظرات (0)